Job 31 van 59


Report this listing

Solliciteren



magazijnbediende


Functie

Als magazijnbediende voor onze klant gelegen te Zeebrugge zal je takenpakket bestaan uit:
  • 70% Administratie en 30% magazijnwerk
  • Bestelbonnen opmaken uit de vaste prijzenlijst
  • Dagelijks contact leggen met de leveranciers o.a. voor prijsaanpassingen, stijgingen etc...
  • Je werkt met Navision (SAP) voor stockbeheer (wordt intern aangeleerd)
  • Algemene administratie
Magazijnwerk:
  • Laden en lossen van de vrachtwagens
  • Rijden met een Triplex heftruck (attest is een plus)
  • Levering aan de hand van locatie nummers op de juiste plaats aanvullen
  • Af en toe stukken vervoeren met de wagen
  • Werken met een manueel transpalet


Bedrijfsinformatie
Onze klant is een van Europa's toonaangevende multimodale logistieke dienstverleners. Met lokale aanwezigheid in de meeste landen hebben ze de mogelijkheid om op te treden als een lokale logistieke dienstverlener met een Europees bereik. Ze leveren deur-tot-deur transportoplossingen op maat van de klanten.

Jouw profiel

Als magazijnbediende voor onze klant regio Zeebrugge beschik je idealiter over het volgende profiel:
  • De combinatie van administratie en magazijnwerk spreekt jou aan
  • Je beschikt over een goede kennis Office365
  • SAP kennis is een plus
  • Je bent gemotiveerd, leergierig en een team player
  • Je durft initiatief te nemen
  • Je kan je vlot beheersen in het Nederlands en Engels
  • Je bent bereid om na je inwerkperiode te werken in shiften
  • De verdeling van de opslagplaatsen op de site organiseren en het beheer opvolgen
  • De activiteit van de heftruckchauffeurs, voorbereiders van orders, ..., plannen volgens de behandelingsvolgorde van de orders
  • De ontvangst van bestellingen controleren
    De behandelingsvolgorde bepalen

Aanbod

  • Krijg je de mogelijkheid tot een interne opleiding op maat van jouw functie gegeven door ervaren te collega's
  • Krijg je na de uitzendperiode een vast contract (jawel!)
  • Werk je in een 38 uren werkweek van maandag tot vrijdag
  • Bouw je 6 extra dagen verlof (ADV) op die je vrij mag opnemen in onderling overleg
  • Kom je terecht in een bruisend team van gedreven en enthousiaste collega's
  • Heb je tal van doorgroeimogelijkheden
  • Heb je parking voor de deur
  • Krijg je een correct salarispakket in functie met jouw kwalificaties en werkervaring
  • Krijg je nog een tal van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag
  • Bij vaste indiensttreding krijg je ook een collectieve hospitalisatieverzekering bij AXA (+ een goedkoper tarief voor je gezinsleden) alsook een groepsverzekering
  • Worden er verschillende activiteiten georganiseerd na werktijd voor de medewerkers
  • Krijg je een bureau met zicht op zee, ideaal toch?

Solliciteren

Hajra Nawaz
003250444714

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht